Meie lugu
Kuidas me alustasime ja milline oli meie e-poe Cool-mania lugu ja ajalugu? Siin püüame teile rääkida, kuidas see kõik on alguse saanud aastast 2010 kuni praeguse ajani :) Nii et istuge maha ja lugege läbitud teed ja seda rada, mida me siiani kõnnime. Ilma teie toetuseta ei oleks me praegu seal, kus oleme.
See on USA meie teekonna alguses :)
See oli AASTA 2010...
See aasta oli meie meeskonna jaoks Cool-mania veebilehe loomise aasta. Alustasime tagasihoidlikust väikesest 3 kontorist ja laost koosnevast pinnast, pööningul, kus suvekuudel oli nagu Sahara kõrb :) Aga tänu entusiasmile, mida sinna sisse panime, võtsime seda kui väljakutset, et algus on raske ja nii me kuumusest või ruumikusest hoolimata alla ei andnud. Ja selline nägi see meie kontoris välja alloleval fotol.
Selline nägi välja COOL-MANIA veebisaidi esimene versioon
Saime sellega hakkama ning hoolimata keerulisematest tingimustest ja väiksemast ruumist oleme loonud 2010. aastast e-poe esimese versiooni, kus meil oli tõesti vaid paar toodet, käivitasime tellimissüsteemi ja kauba saatmise. Kuni selle ajani töötas meie veebisait ainult 3 keele mutatsiooni puhul. Sellegipoolest oli palju tööd, peamiselt selleks, et püüda kinni kõik "kärbsed või putukad" nagu me seda nimetame, mis võivad tekkida igapäevase töö käigus e-poes, käivitada tellimissüsteem, tarnimine, laovarude täiendamine ja majandus. ja arvete esitamise kohustused. E-poodi ajades õppisime kõike :)

AASTA 2011
Oma e-poe tuntuse ja nähtavuse suurendamiseks ning uute klientide tähelepanu pälvimiseks seadsime endale eesmärgiks külastada kohalikke muusikafestivale nagu BEEFREE 2011, DOWNLOAD festival ZV jne - kus esitlesime oma tooteid noortele. . Meil õnnestus koguda esmased väga olulised kontaktid ja saada klientidelt tagasisidet ning ka sellest lähtuvalt laiendasime oma pakutavate toodete segmenti, mis koosnes esialgu vaid LED-toodetest, nagu valgustusega T-särgid, valgusvööd. , peotooted ja muud.
AASTA 2012
2012. aastal keskendusime peamiselt sortimendi laiendamisele umbes 100 tootelt umbes 300 tooteni , isegi kui pidime piirduma väikeste, umbes 60 m2 laopindadega. See oli üsna raske, kuna peaaegu iga päev saabus uusi ja uusi kaste kaupa ja meil polnud peaaegu kuskil liikuda. Pidime mingisuguse süsteemi leidma, sest kastid ja kaup ajasid meid peaaegu kontorist välja, aga tegime kõike armastusega ja ikka oli lõbus :)

AASTA 2013
Saabus aeg, mil teadsime, et peame edasi liikuma ja leidma uusi partnerlussuhteid, uusi tooteid ning otsustasime külastada Hongkongi elektroonikanäitusi. Näitused olid meile suureks kasuks, need aitasid orienteeruda suures ärimaailmas. See oli võimalus saada uusi kontakte äripartneritele ning saime veelgi suurema ülevaate uutest innovatiivsetest toodetest, trendidest ja sellest, mis on "IN" ja mida võiksime oma kodulehel müüma hakata. Ja pärast tarnijate kontaktide ja teabe kogumist hakkasime turule tooma ka muud tüüpi oma tootevalikut, näiteks kaameraid, spiooniasju või erinevaid huvitavaid vidinaid või kohustuslikke asju.
Meie tegevjuht Mário Hongkongi suurel näitusel

AASTAD 2014-2015
Nendel aastatel 2014-2015 otsustasime sertifitseerida ISO 9001 kvaliteedijuhtimissüsteemiga . Klientide usalduse veelgi suuremaks võitmiseks otsustasime juurutada ISO 9001 kvaliteedijuhtimissüsteemi ning kaardistada kõik protsessid alates tellimuste vastuvõtmisest kuni kauba saatmiseni, kaebuste esitamise korra jms. Kõiki protsesse meie ettevõttes jälgitakse hoolikalt ja oma täpsed protseduurid nende lahendamiseks. Kindlasti on see samm meie ettevõtte konkurentsivõime ja usaldusväärsuse tõstmiseks ka rahvusvahelisel areenil.
AASTAD 2016-2018
Aastad 2016-2018 olid meie jaoks otsustava tähtsusega täiesti uue Cool-mania veebisaidi loomise , paljude funktsioonide lisamise ja keeleversioonide laiendamise osas 20-ni (praegu on meil kuni 38). Samuti keskendusime uute toodete lisamisele, mida meil oli selleks ajaks juba ca 2000 (hetkel üle 5000). Uued tooted erinevatest kategooriatest nagu auto moto rubriik, kus oleme saavutanud koostöö kvaliteetsete kaamerate ja tagurdussüsteemide tarnijatega. Samuti on laienenud spioonitoodete, vidinate, kohustuslike ja isegi peokaupade kategooria. Lisasime uue ilu- ja välitingimuste kategooria, mis leidis kohe oma fännid.

AASTA 2019
2019. aasta oli meie jaoks võtmeaasta uutesse ruumidesse kolimisel. Jõudsime faasi, kus meil ei olnud enam kohta, kus oma tarnijate kaupa hoiustada ja sõna otseses mõttes oli vaja kolida uutesse, oma ruumidesse. Kasvanud pole mitte ainult meie tootevalik, vaid ka meie 8-liikmeline lahe-maniaki tiim :) Seega tuli otsida suuremaid ruume. Ja nii me siis läksimegi vaatama uut ladu koos kontorite ja pakkimisruumiga, kus saime oma edasist tegevust ette kujutada ja see õnnestus:) Hinnake ju ise.
Algne ettepanek - müügisalongi visualiseerimine
Algul oli see tühi koht , kuid suurepäraste tegutsemisvõimalustega ja kuna veedame palju aega tööl, siis tuli mõelda ka sellele, kuidas kohandada ja ühtlustada e-poe toimimist tingimustega, et mugavus oleks seal töötavad inimesed, aga ka kliendid, kes tulevad kaupa isiklikult vaatama ja ostma. Nii koostasimegi esmase visualiseerimise , kuidas hakkavad välja nägema tööruumid, ladu, kontorid, sotsiaalruumid, köök ja müügisalong , mis ei toimi mitte ainult klientide sissepääsuna, vaid ka meie toodete esitlusena. Nii et meil oli visioon ja ettevalmistused rekonstrueerimiseks võisid alata.
Ja hakkasime ümber ehitama...
Esiteks hakati ümber kujundama siseruume, kontorite vaheseinu, müügisalongi, ladu jne . Samal ajal tuli tegeleda elektrijuhtmete, kliimaseadmete, rekuperatsiooni, plaatide, kõnniteede, sanitaarruumide jms paigaldamisega.Hiljem oli aeg ette valmistada laopinnad, riiulid kauba jaoks kahel korrusel. Lisaks sisustati bürood alates kontorilaudadest-toolidest, läbi arvutite, printerite, telefonide, kontoritarvete kuni kirjutusvahenditeni laudadel :)
Ei unustanud ka ruumide reklaami...
Ja kõik see juhtus vanades ruumides e-poe igapäevast toimimist säilitades, kuna pidime oma klientidele hoidma sujuvat tellimuste ja kauba kohaletoimetamist. Märkamata ei saanud jätta välipindade muutmist, reklaamkilede kleepimist, et inimesed meid uuelt aadressilt leiaksid :)

Ja lõpuks ettevõtte ja lao kolimine uutesse ruumidesse
Ja see oli täielik kaos, sest e-poe toimimine uutes ruumides tuli kohandada kolimisega (kõige kiiremal jõuluajal) ja samal ajal tuhandete esemete tassimisega ning kaupade sorteerimisega ja ladustamisega. riiulid tuli kooskõlastada ja seda kõike e-poe tavapärase töö ja tellimuste töötlemise kõrval, mis tundus võimatu, aga saime ka sellega hakkama :)





Me tegime seda! Seltskond on kolinud, vägev pidu ja teeme ära :)
AASTAD 2020 – kuni praeguseni
Ja selline näeb meie ettevõte täna välja, kui meile külla lähete:) Saime sellega hakkama vaatamata väga raskele perioodile, mil 2020. aastal saabusid Covid-19 halvad ajad, mis sundis meie firma mõneks nädalaks tegevuse lõpetama ja see oli tõesti tunda tellimuste koguarvus.
Võitlesime nagu kõik teisedki, lootsime paremat homset ja püüdsime pidevalt edasi liikuda ning tuua teieni uusi ja uusi tooteid ja täiustusi.