Pretensioonid ja kauba tagastamine

Tellitud kaup pole korras või ei vasta teie ootustele? Anname teile nõu, kuidas saate kauba kohta kaebusi esitada või aitame teid toodete tagastamisel.

Soovin esitada kaebuse toote või saadetise kohta

Kui ostetud toode ei tööta korralikult, aitame seadistamisel, parandamisel või asendamisel. Peate täitma kaebuse vormi ja saatma selle koos toodetega meie aadressile.

Nõudke kaupu

Soovin lepingust taganeda ja toote tagastada

Ostulepingust saate taganeda 14 päeva jooksul alates kohaletoimetamisest ehk tagastada meie e-poest ostetud kaup põhjust avaldamata. Peate täitma lepingust taganemise vormi ja saatma selle koos kaubaga meie aadressile.

Kauba tagastamine

 

KKK – vastused korduma kippuvatele küsimustele

1. Kuidas ma saan kaebuste osakonnaga ühendust võtta?

Meie kaebuste osakonnaga saate ühendust võtta, saates e-kirja aadressile: [email protected] .

 

2. Kui kaua nõude menetlemine aega võtab?

Kaebused menetleme viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates nende laekumisest.

 

3. Kuidas toimida kauba tagastamisel?

Lepingust taganeda ja kaubad põhjust avaldamata tagastada saate 14 päeva jooksul arvates kauba kättesaamisest teie või teie poolt määratud isik. Peale kauba tagastamist tagastame Teile tasutud ostusumma maksena Teie kontole.

 

4. Kas ma võin lepingust taganeda, kui ostan ettevõttena?

Ei, kahjuks ei ole ettevõte eraisik ja seega ei saa kaupu tagastada seadusliku 14 päeva jooksul nagu eraisikutel. Võimalik kokku leppida kauba vahetus teiste toodete vastu.

 

5. Kes kannab tagastatud kauba saatmise kulud?

Kauba tagastamine meie lattu on täielikult teie pädevuses. See kehtib ka sellega seotud kulude kohta.

 

6. Kuhu peaksin saatma kauba, mille tahan tagastada?

Enne kauba tagastamist pakkige see korralikult ja kleepige meie aadressiga etikett pakendi välisküljele. Siin on tagastatava kaubaga paki saatmise aadress:


Media Leaders s.r.o. (RETURN)
Dlha 4
974 05 Banska Bystrica
Slovakia


Aga ole ettevaatlik! Me ei vastuta seisukorra eest, milles me teie paki vedajalt kätte saame. Seetõttu pange enne kauba saatmist see algsesse seisukorda, milles see meilt tuli, ning täitke kast materjaliga, mis kaitseb kaupa transportimisel kahjustuste eest. Kui sellest hoolimata juhtub teie saadetisega midagi teel meie poole, võtke koheselt ühendust Teilt paki üle võtnud vedajaga ja nõudke kahju hüvitamist.

 

7. Soovin kauba ümber vahetada (nt vale suuruse tõttu). Kuidas peaksin edasi toimima?

Kui toodet pole üldse kasutatud (ehk siis ei ole peal mingeid lisandeid - karvu, mustust vms), on see vaid selga proovitud, on võimalik toode teise suuruse vastu vahetada. Siiski on vaja täita pretensiooni vorm ja märkida märkusse vahetussoov teise toote/teise suuruse vastu.

 

8. Kas ma saan tagastada mis tahes tüüpi tooteid?

Kindlasti mitte. Seadus määratleb täpselt, milliste kategooriate kaupa ei saa tagastada. Näiteks kõrvasisesed kõrvaklapid (spioonkõrvaklapid) jms.

Ostja ei saa taganeda tema esemeks olevast lepingust

  1. ostja erinõuete järgi valmistatud kauba, eritellimusel valmistatud kauba või spetsiaalselt ühele ostjale mõeldud kauba müük (nt neoonlogo või goboprojektori valmistamine, eritellimusel valmistatud nimesildid vastavalt ostja soovile),
  2. kaupade müük, mille kvaliteet kiiresti halveneb või halveneb,
  3. kaitsvasse pakendisse suletud kaupade müük, mis tervisekaitse- või hügieenikaalutlustel ei sobi tagastamiseks ja mille kaitsepakend purunes pärast toodete kohaletoimetamist (näiteks kõrvasisesed kõrvaklapid - spioonikuularid, nitritipuhasti jne. ),
  4. elektroonilise sisu edastamine muul viisil kui füüsilisel andmekandjal, kui selle pakkumine algas tarbija selgesõnalisel nõusolekul ja tarbija on teatanud, et teda on nõuetekohaselt teavitatud, et nõusoleku avaldamisega kaotab ta õiguse lepingust taganeda (näiteks tarkvara digitaalne/elektrooniline litsents).

 

9. Millal ma saan tagastatud kauba eest tasu?

Raha saadame tagastatud kauba eest hiljemalt 14 päeva jooksul peale paki kättesaamist ja tagastatava kauba kontrollimist. Seaduse järgi on meil lepingujärgse kauba töötlemiseks aega 14 päeva alates lattu saabumise kuupäevast. Saate oma raha tagasi samal viisil, nagu makse meile laekus. Kiirmaksetega (krediitkaart, Google Pay, Apple Pay jne) jõuab raha teie kontole 3 tööpäeva jooksul. Pangaülekanne võtab tavaliselt 1-3 tööpäeva. Kui tasuti sularahas, tuleb raha tagastamiseks täita ankeedile IBAN-vormingus konto number (lisa ka Saaja nimi) ja tagastame makse pangaülekandega.